(Autószőnyegek)
(Autószőnyegek)
Tulajdonságok:
- Futárszolgálat: 2680 Ft
Szállítás 4-5 munkanap
2x elülső rész és 2x hátsó rész univerzális gumiszőnyeg csúszásgátlóval. A szőnyegek egyedi formájának és a díszlécrendszernek köszönhetően, amelyben a szőnyeg egy részét ollóval lehet elválasztani, ezek az autószőnyegek univerzálisak az autók egész sora számára.
A méret - Alkalmas modellek:
- Alfa Romeo 75, 164, 33, 145, 146, 147, 155, GTV, GT
- Audi A2, A4, A6, 50, 80, 90, 100, 200, Quattro
- BMW 1, 3, 5, 6, 7
- Citroën C2, C4, C5, Berlingo, Saxo, Visa, Xsara, Xantia
- Chrysler Neon, Stratus, Vision, 300M, Sebring
- Chevrolet (Daewoo) Espero, Evanda, Leganza, Lanos, Nexia
- Daihatsu Feroza, YRV, Terios, Applause, Charade, Move
- Fiat Brava, Bravo, Marea, Tempra, Tipo, Uno, Punto,
- Ford Granada, Escort, Fiesta, Probe, Scorpio, Orion
- Honda Accord, CRV, Concerto, F-RV, CRX, HR-V, Integra, Legend, Prelude, Shuttle
- Hyundai Atos, Lantra, Matrix, Pony, Sonata, Getz, Tucson
- Kia Cerato, Clarus, Magentis, Opirus, Pride, Sephia, Shuma, Sportage, Rio
- Lada Samara, 2107
- Lancia Thesis, Dedra, Delta, Kappa, Prisma, Thema
- Mazda 2, 6, 323, 626, 929, Demio, MX3, MX5, MX6, Xedos 6, Xedos 9
- Mercedes A, C, E, S, Vaneo
- Mitsubishi Eclipse, Galant, Sigma
- Nissan Almera, Maxima, Micra, Primera, Sunny
- Opel Agila, Astra F, Calibra, Combo, Corsa A + C, Omega, Tigra, Vectra
- Peugeot 106, 205, 206, 305, 306, 309, 405, 406, 407, 505, 605, 607, Partner
- Renault Clio, Laguna, Megane, R19, R21, Safrane
- Saab 900, 9000
- Seat Cordoba, Ibiza
- Škoda Fabia, Fabia II, Fabia III, Felicia, Favorit, Roomster, Superb I
- Subaru Forester, Impreza, G3X Justy, Legacy, Outback
- Suzuki Alto, Baleno
- Toyota Avensis, Carina 2, Corolla, Corolla Verso, Prius
- VW Corrado, Golf 3, Jetta, Lupo, Phaeton, Polo, Vento
- Volvo S90, V90
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
2x elülső rész és 2x hátsó rész univerzális gumiszőnyeg csúszásgátlóval. A szőnyegek egyedi formájának és a díszlécrendszernek köszönhetően, amelyben a szőnyeg egy részét ollóval lehet elválasztani, ezek az autószőnyegek univerzálisak az autók egész sora számára.
A méret - Alkalmas modellek:
- Alfa Romeo 75, 164, 33, 145, 146, 147, 155, GTV, GT
- Audi A2, A4, A6, 50, 80, 90, 100, 200, Quattro
- BMW 1, 3, 5, 6, 7
- Citroën C2, C4, C5, Berlingo, Saxo, Visa, Xsara, Xantia
- Chrysler Neon, Stratus, Vision, 300M, Sebring
- Chevrolet (Daewoo) Espero, Evanda, Leganza, Lanos, Nexia
- Daihatsu Feroza, YRV, Terios, Applause, Charade, Move
- Fiat Brava, Bravo, Marea, Tempra, Tipo, Uno, Punto,
- Ford Granada, Escort, Fiesta, Probe, Scorpio, Orion
- Honda Accord, CRV, Concerto, F-RV, CRX, HR-V, Integra, Legend, Prelude, Shuttle
- Hyundai Atos, Lantra, Matrix, Pony, Sonata, Getz, Tucson
- Kia Cerato, Clarus, Magentis, Opirus, Pride, Sephia, Shuma, Sportage, Rio
- Lada Samara, 2107
- Lancia Thesis, Dedra, Delta, Kappa, Prisma, Thema
- Mazda 2, 6, 323, 626, 929, Demio, MX3, MX5, MX6, Xedos 6, Xedos 9
- Mercedes A, C, E, S, Vaneo
- Mitsubishi Eclipse, Galant, Sigma
- Nissan Almera, Maxima, Micra, Primera, Sunny
- Opel Agila, Astra F, Calibra, Combo, Corsa A + C, Omega, Tigra, Vectra
- Peugeot 106, 205, 206, 305, 306, 309, 405, 406, 407, 505, 605, 607, Partner
- Renault Clio, Laguna, Megane, R19, R21, Safrane
- Saab 900, 9000
- Seat Cordoba, Ibiza
- Škoda Fabia, Fabia II, Fabia III, Felicia, Favorit, Roomster, Superb I
- Subaru Forester, Impreza, G3X Justy, Legacy, Outback
- Suzuki Alto, Baleno
- Toyota Avensis, Carina 2, Corolla, Corolla Verso, Prius
- VW Corrado, Golf 3, Jetta, Lupo, Phaeton, Polo, Vento
- Volvo S90, V90
Szállítási mód: házhozszállítás - Magyarország területén a házhozszállítást a GLS vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik
Fizetési mód:
fizetés utánvétellel: a számla (megrendelés) az Ügyfél által megadott címen a futárnak készpénzzel egyenlíthető ki.
banki előre-utalással: a számla (megrendelés) a Szolgáltató által megadott számlaszámra banki átutalással egyenlíthető ki
Szállítást csak Magyarország területén belül vállalunk!
6.1 Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.A szavatossági jogok érvényesítésére (reklamációra) főként a Törvénygyűjtemény 2012. évi 89. sz. törvényének (a cseh Polgári Törvénykönyv) 1914-1925, 2099-2117, ill. 2161-2174 szakaszainak rendelkezései érvényesek.
6.2 Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztó 2 éves, nem fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A határidő az átvétel időpontjától számított.
6.3 Az Ügyfél érvényesítheti szavatossági igényeit a termékhibákért, melyek a termék átadása időpontjában már léteztek. A Szolgáltató felel azért, hogy:
a termék olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyekről a Szolgáltató és Ügyfél megállapodtak, és az ilyen megállapodás hiányában, olyan tulajdonságokkal rendelkezzen, amelyeket a Szolgáltató vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket az Ügyfél elvárt, tekintettel az áru természetére és az általa hirdetett reklám alapján,
a termék feleljen meg a célnak, amelyet használatára a Szolgáltató meghatároz, vagy amelyre az effajta dolgot általában használják,
a termék megfeleljen a szerződéses minta, vagy sablon szerinti minőségnek, vagy kivitelnek, amennyiben a minőséget, vagy kivitelt a szerződéses minta, vagy sablon szerint határozták meg,
a dolog megfelelő mennyiségben, méretben, vagy tömegben álljon rendelkezésre és
a dolog megfeleljen a jogszabályi előírások követelményeinek.
6.4 Ha a termék nem rendelkezik a fentebb meghatározott tulajdonságokkal, az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Amennyiben ez nem lehetséges - jelentéktelen hiba kivételével – az Ügyfél elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hibának minősül minden olyan hiba, amely nem akadályozza a Termék rendeltetésszerű használatát, pl. esztétikai hibák, kisebb sérülések.
6.5 Ha a Fogyasztó nem áll el a szerződéstől, vagy ha nem érvényesíti a jogát az új, hibátlan tárgy kiszállítására, arányos kedvezményt kérhet.
6.6 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet, ha a termék átvétele előtt tudott arról, hogy a termék hibás, vagy ha a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett.
6.7 Az Ügyfél szavatossági igényt nem érvényesíthet minőségi hiba miatt leértékelt termék arra a részére, amely a leértékelés indoka. Egyéb minőségi kifogás elhárítását a szavatossági időn belül az Ügyfél követelheti.
6.8 Amennyiben a termék meghibásodása a teljesítésétől számított hat hónapon belül merül fel, úgy tekintendő, hogy a termék már az átvételkor hibás volt. A Szolgáltató mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája az átadást követően keletkezett. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa azonosított termékhiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
6.9 Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.
Tulajdonság | Érték |
---|---|
|